#1 Skrevet Januar 30, 2008 Noen som veit om et bra sted a glassblåse og lakkere felgene??? Gjerne i Oslo/Drammen området... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 Noen som veit om et bra sted a glassblåse og lakkere felgene??? Gjerne i Oslo/Drammen området... Prøv søke verktøyet. Masse tråder om dette. Hvis du ikke finner noe så ta en tlf. til Åros Industrilakkering...flink kar, rimelige priser også Blåsing + pulverlakk ga jeg 1600,- for...strøken jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Takkfor tipset:) 1600 for 4 felger? Biiiillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 Takkfor tipset:) 1600 for 4 felger? Biiiillig En fair pris ja. Holdbart i forhold til "vanlig" billakk er det også. To ting du må ha med i vurderinga; hvis du kantkjører de kan du ikke flikke over med ny lakk og fargevalget er meget begrenset. Jeg tok den som hetter RAL 9011 mener jeg det var...en slags matt sort/grå/blå...skiftet farge etter lys og humør ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...