#1 Skrevet Januar 30, 2008 Lurer på og få interiøret i bilen svart, dvs deksler ved A-B og C stolper + taktrekket.. Hørt noe om spray man lakker taktrekket med, men er det noe særlig? A stolpen og taktrekket er vel i et slags stoff, ellers er det vel plastikk som lett lakkes med en slags svart litt halvmatt farge regner jeg med.. Noen tips og hvor man kjøper om det er noe å satse på? (ja kunne sikkert kjøpt komplett svart, men vokser vel ikke på trær akkurat.. ) Og fyr opp med bilder om noen har av evt resultater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 veit om noen som har brukt en slik spray fra biltema faktisk! og det funka bra! ble jenvt å fint, men det gikk med en del for å dekke taktrekk.. bilder har jeg desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2008 veit om noen som har brukt en slik spray fra biltema faktisk! og det funka bra! ble jenvt å fint, men det gikk med en del for å dekke taktrekk.. bilder har jeg desverre ikke Hmmm, det må jeg sjekke ut.. Kommer det på sprayboks eller? Vil helst ha det i sprøyte som jeg har selv, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2008 ja det var sprayboks.. mulig det finnes til sprøyte også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2008 Trekk det i sort Alcantara elns Håkon,det blir NICE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2008 Trekk det i sort Alcantara elns Håkon,det blir NICE! Ja det kunne jo vært kult.. + de stolpene.. Mye koster det for stoffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2008 Ja det kunne jo vært kult.. + de stolpene.. Mye koster det for stoffet? http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_83&products_id=562 Funderer på og gjøre dette selv nå når jeg får sorte skinnseter m/blå Alcantara i fra en S4 B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2008 http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_83&products_id=562Funderer på og gjøre dette selv nå når jeg får sorte skinnseter m/blå Alcantara i fra en S4 B5. De setene er ikke noe fine synes jeg, bare gi dem bort til meg du for jeg har ikke noe lyst på sånne seter.. Skal prøve med noe slags vinyllakk først tenker jeg.. Søkt litt rundt og ser ut til at det kanskje kan gå, spørs litt på hvor "grovt" stoffet er i taket å sånn.. Men skader ikke og prøve.. Får demontere litt i morra om jeg får tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2008 Iogmed at dere har sølvgrå bil begge to, passer jo ikke setene særlig bra uansett hvem av dere som monterer de. Nei.....bare å selge de billig til en som har bil i "riktig" farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2008 Haha,er bare og by det gutter! Strøkent og brukt i kun 60TKM. Hørte jeg jeg en budrunde som starter på 20K!? Hadde blit porr i din dette Bent Owe! BTT: Siden stoffet i taket er såpass grovt tror jeg det kan funke bra og lakkere det med vinyllakk,blir et ikke bra er det bare og smekke på alcantara. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...