#1 Skrevet Januar 30, 2008 Hei Er det en "lastavhengig ventil" eller noe i den duren på golf iv? Er den i tilfelle selvjusterende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 99% sikker på at den ikke har det. Evt. er den ikke selvjusterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2008 Er iallefall ikke det på min stv. Tenker du ifbm senkesett og godkjenning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 ja. i forbindelse med senking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2008 Drar opp igjen denne tråden jeg..! Noen som vet ang "laste"ventil på Golf IV?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2008 Golf 4 har ikke denne. senk og kjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2008 Da fikk jeg klarhet i dette..! Takker så meget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2008 Var det jeg og vil bekrefte, Golf IV har ikke denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...