#1 Skrevet Januar 30, 2008 Som de fleste har fått med seg har det snødd litt de siste dagene:o Heldigvis har jeg garasje, men det hjelper lite når det ligger 40cm med snø på parkeringsplassen når jeg skal inn i garasjen: eek : Fant ikke snøbrettet, så da må man improvisere.. There is no life like low life:p Sånn til sist et lite skrytebilde av nærlysene mine, litt uklart bilde da.. 14.0V, 55w, ca.1356 Lumen og 4700Kelvin: ja : og 80km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2008 I love SNOW Måkte frem bilen idag. Målte 35cm på taket og det er ikke et helt døgn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 ikke klag!! Irriterer meg grønn over at jeg sitter på jobb og ikke får oppleve vinteren: bh : Er sikkert regnet bort til jeg kommer hjem: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 takk gud for QUATTRO I love SNOW!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2008 Du Bjørn, appropos nærlys.. Du kontakta meg aldri ang. kjøp av pærer som du snakka om her en gang før jul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2008 Du Bjørn, appropos nærlys.. Du kontakta meg aldri ang. kjøp av pærer som du snakka om her en gang før jul... Ehh, ja:o Fikk aldri bestillt fra den vi snakket om fordi det var tomt på lager, så fant et firma i Alta som solgte noe lignende:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2008 Jeg liiiiker snø jeg.. hadde den bare vært litt varmere så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2008 Ehh, ja:oFikk aldri bestillt fra den vi snakket om fordi det var tomt på lager, så fant et firma i Alta som solgte noe lignende:o Snøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2008 Snøft Slapp av pus, bruttern ville ha slike, så blir sikkert en bestilling til;) Bare la meg teste dem først og se om de er holdbare:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 10, 2008 Snø er artig.. spes når man har fått seg quatro... men no ser da ut som den bli litt borte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 11, 2008 Slapp av pus, bruttern ville ha slike, så blir sikkert en bestilling til;)Bare la meg teste dem først og se om de er holdbare:p Trengs ikke darling, da jeg fikk tak i omtrent samme greiene til myyye bedre pris Btw. takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2008 Det snør igjen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...