#1 Skrevet Januar 30, 2008 Hei! er en stund siden vi har hatt treff på gjøvik/toten området. er det noen som har lyst til å være med å arangere ett treff? må få til premiering og noe småtteri. og håper igrunn til å få med noen fler til å stelle i stand ett treff. treffet som var i 2005 på bilextra ble jo en suksees, så kan høre om det er mulighet for å få til dette igjen. men da en annen plass, da plassen på bilextra er ganske liten. hva sier folket? noen fler som vil melle seg frivillig til å bli med å lage ett treff igjen? Mvh Glenn Åge Woldengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 Jeg synes dette høres ut som en veldig god ide! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2008 Syns dette hørtes ut som en god plan jeg;) artig med noe treff igjenn snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2008 se om vi får til noe uti mai, juni en gang. må bare få med fler til å arangere det! blir litt for mye å sulle med alene.. noen som meller seg frivillig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2008 kan være med jeg om jeg er til noen hjelp? syns også noen burde få igang noe på hadeland! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2008 Mot slutten av mars er jo mye av isen/snøen borte: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2008 jeg å tenkte i slutten av mars, starten av april.. Men treffet på hadeland har jo alltid vært en STOR suksee. skulle ikke prøvd å få til dt i år da? ingen som vil påtaseg dt annsvaret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116264 Vi i styret har ikke fått organisert noe spesielt, men siden det var så stor intresse for å få til et vårtreff, så har jeg fått til et "lite" treff alikevel.... Eg håper dere alle møter opp, slik at vi kan banke alle disse stusselige Saab eierne i diverse konkurranser. Kom igjen! Støtt opp om lokallaget!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2008 Bra du står på roar, får se om jeg reker å få igang gamle bilen din da he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...