#1 Skrevet Januar 31, 2008 Vet det er en del tråder om dette, men det jeg lurer på er om det er samme modden på vanlig frontfanger/grill som det er på en S-Line frontfanger? Gidder ikke tilpasse grillen til den fangeren jeg har nå om den da ikke vil passe inn i en S-Line fanger. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg regner med at du snakker om den nedre grillen (da den øvre passer rett inn). Den fangeren du har på bilen nå (jeg så på bildene) har en annen grill nede enn S-Line fangeren. Altså vil den ikke passe inn om du kjøper ny fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Da ble plutselig ikke dette noe tema lenger da jeg har kjøpt meg en S-Line frontfanger. Er nedre grillen det er snakk om ja, men nå blir det bare å tilpasse den til den nye fangeren Takk for raskt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...