#1 Skrevet Januar 31, 2008 Hei Er det noen her som har koblet opp antilag eller lanuch control på autronic smc? Autronic siden har plutselig blitt borte og derfor har jeg ingen komblingsskjemaer lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 mener det ikke er på smc. det ble jeg iallefall forklart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 Det skal nå være det, men skjønner ikke hva som har skjedd med siden til autronic. Var jo seff ikke smart nok til å laste ned skjemaet før det var for sent. Og jeg vil gjerne få koblet antilagen mens jeg holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg har en komplett bruksanvinsing til smc som du kan låne, den må evnt hentes da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2008 Er litt langt å dra for å hente den. Du hadde ikke orker å ta et bilde/scanne siden med koblingsskjema til antilagen? Er vel så og si bare en bryter som må kobles opp? Resten stilles inne i sprutet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2008 Er kun ledning/bryter, du må også få lagd deg noe som åpner gass spjellet dit mye og en eksostemp føler kan vel være kjekt å ha........ Rekker ikke dette før imorgen kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2008 Ikke noe super hast;) Men jeg vil jo kunne bruke antilaggen ved start til drag o.l så da kan jeg jo regulere spjeldet selv Eksostempmåler er på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2008 Ekke det litt pysete å bare bruke den ved start a Frank? Den skal stå på konstant;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2008 Hehe, får se hvordan den fungerer, men det er nok fare for at den vil bli brukt mer enn en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...