#1 Skrevet Januar 31, 2008 Er dette samme motor, bare med litt større turbo og dyser? Tenkte og montere FMIC, så lurte på hvis jeg får tak i ett slikt sett til en S3, om denne vil passe på en A3? Bilen er en 98 mod. Har prøvd å sett mange plasser etter ett slikt sett til en A3, men finner ingen plasser:confused: Takker for alle svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 nei, en S3-motor har annen innmat enn en standard A3-motor.. men en standard 1.8T motor klarer greitt 300hk før du trenger å gjøre så mye med blokka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Forskjeller er vel stempler, innsug, dyser, turbo(K04), og alt av rør- og slangeopplegg til turbo og ic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 men om jeg får skaffet ett slikt fmic sett til en S3, vil da dette passe en A3? Om noen ikke vet hvor jeg får tak i til en 98 mod A3, så er jeg veldig takknemmelig:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2008 Vil tru at du finner dette på eBay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...