Anbefalte innlegg

Som nevnt i tittel , sliter med susing ved dørene mine, flere som sliter med dette , evt noen tips til hva jeg skal gjøre?

justere dører ?

virker også som vinduene skulle vært ett hakk lenger opp.. men dt kan være noe jeg innbiller meg..

takk for svar å tips

Mvh Joachim V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper sikkert å justere dørene litt, var slik på bimmeren også. Men blir vel litt susing uten ramme på døren. Går rutene dine litt ned når du later opp døren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper sikkert å justere dørene litt, var slik på bimmeren også. Men blir vel litt susing uten ramme på døren. Går rutene dine litt ned når du later opp døren?

ja de gjør dt!

men har da kjørt andre TTer uten denne susingen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig att rutene ikke går langt nokk oppigjenn:) er vel en sensor der som skal styre det tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dt kan stemme..

må vel på møller for å fikse dt da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hakke peiling:) men vil tro det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha

vi får se da vettu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke slik at disse rutene skal justere seg selv. Hvis du kjører dem helt ned og helt opp noen ganger etterhverandre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke slik at disse rutene skal justere seg selv. Hvis du kjører dem helt ned og helt opp noen ganger etterhverandre.

Jo, men disse stopper rett før toppen liksom.. Blir noen mm klaring og suser skikkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket om det er litt og justere på i innfestingen av vinduet på selve heisen. det var ihvertfall det på S3'n jeg skifta heis på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rutene din Joakim! Dem må justeres inn riktig....det ble aldri gjort ordentlig etter at bilen var til omlakkering desverre. men ville annbefalt deg og levere de inn til Møller slik at dem gjør det.....TRO meg det vil du ikke gjøre selv....MØKKAJOBB!!

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rutene din Joakim! Dem må justeres inn riktig....det ble aldri gjort ordentlig etter at bilen var til omlakkering desverre. men ville annbefalt deg og levere de inn til Møller slik at dem gjør det.....TRO meg det vil du ikke gjøre selv....MØKKAJOBB!!

TThomaz

aaah! dt er dt ja

bilen skal inn på møller for å gjøre mye småting..

er desverre alt for mye :/

som for eksempel dt med rattet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feil med rattet på bilen din da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feil med rattet på bilen din da ?

må vel bare få tatt forstillingskontrol..

står skakt når jeg kjører rett fram

dt er utrolig irriterende å ikke helt trygt : p

når du blir redd, eller skvetter retter du automatisk opp rattet. men når dt ikke går rett fram da går dt ikke så bra;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.