#1 Skrevet Januar 31, 2008 Har endelig fått byttet til nye xenon pærer på TTen min men folk blinker på meg hele tiden, å ser også selv de lyser ganske høyt. men de justerer seg jo selv,, hva er det å få gjort med dette? har luft understell på bilen.. så hever å senker den jo noen ganger etter jeg har satt på lysene.. men skal de ikke da justere seg for å lyse dit de skal? lurer også på om noen vet hvor jeg får justert fjernlys på TTen.. takk for svar.. Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 Du må grnninnstille dem først. Må bruke VAGCOM på kanal 55, grunninstilling (04), deretter 01 så justerer du! Og så kanal 02! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Du må grnninnstille dem først. Må bruke VAGCOM på kanal 55, grunninstilling (04), deretter 01 så justerer du! Og så kanal 02! takk for svar;) spørs om jeg få noen med vag com til å hjelpe meg da: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...