Anbefalte innlegg

Heisann..

jeg lurte på om det var noen her som hadde noen erfaring med disse folka...Holder til i bærum/rud.

Driver mest mest flekking men også hellakkeringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har egen erfaring med de i Bærum da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er vel lakket på Micropaint på Kokstad, ikke på Rud. Men Micropaint på Rud har gjordt en god del jobber for meg. Jeg kan ikke si annet en at jeg er mega fornøyd, all cred skal Micropaint (martus) ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært der jeg også!! kjempe fornøyd!!! rask og god service!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey..Men de tar hellakkeringer også? Ble ganske usikker når jeg så nettsiden dems. Noen sier jo, men nettsiden nevner jo kun flekk lakkering :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martus har slutta på micropaint

 

Det var han som tok hellakkeringer, men siden det har kommet nye sjefer der så gjør de ikke de lengre. Men jeg kjenner martus og er på vei til han for å levere bilen min til lakk akkurat nå, så jeg kan høre om han er interisert i en til jobb:p du kan sende meg en pm eller få tak i meg på msn så kan vi prate mere der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Martus slutta??? :o Får sende han en melding en dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han har slutta ja, jobber på nesodden nå. Var en tur hos han igår å leverte bilen min, og skal en tur til han nå snart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel mere at jeg skal på utplassering der..men ble skuffet når jeg fant ut at de kanskje ikke tok hel lakkeringer. Ville bare høre om jeg skulle ut til en bra bedrift eller om de hadde noe møkk på seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.