Lekkasje i dørk på 93mod s4

Anbefalte innlegg

har da akuratt merket at det var vell litt mye vann til og være kondens i gulvet bak på førersiden, er det noen vanlige sted dær det kan ha kommet inn? dette er da en avant om det har noen betydning

takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv søkefunksjonen i forumet, så finner du sikkert noen tips : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner desverre ikke noe spess og lese på. noen må da ha litt meninger om vanlige lekkasje punkt? har ikke tid til og lete så veldig mye selv på bilen sjø:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Slenger meg på denne. Har vann i dørken. under heldekkende matte i bilen var det mye vann i skumgummien. Er det noen dreneringspunkter som kan ha blit tette?? tips på feilsøking

Har S6 avant 96`

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet? tror ikke det er så lenge siden det kom. er sånn at vist jeg trykker noe spist hardt ned i matta samles det vann rundt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk dreneringa til takluka.. du har kanskje sett at den er åpen, men sjekk at slangen kommer helt ut av hullet sitt nede på a stolpen.. at ikke halve ligger innenfor..

samtidig, prøv å brett litt på dørpakningen når døra er igjen, og lys fra innsiden for å se om det er noen glippe..

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har desverre ikke takluke så den er det ikke:P kan jo altids gå ut å lyse når d er mørkt og sjekke dørene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har desverre ikke takluke så den er det ikke:P kan jo altids gå ut å lyse når d er mørkt og sjekke dørene:)

jepp, det er bare og sjekke..

Justerte nettop min dør bak.. da denne var litt skjev.. vell, justerte bare den rammen som er inni døra da :)

Sjekk, øverst til venstre på bak døra di...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rimelig sikker på at det er dreneringen til frontruten som er tett. kjenner en som hadde akkurat samme problemet. rene bassenget etter en regnskur. bare løsne 4 klips tror jeg det er og løft av beskyttelsesdekselet. hullet til dreneringen ligger litt trangt til, men det går fint!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henriks forslag er i hvertfall gyldig hvis det er vått fremme også, jeg hørte det plaske i vifta før jeg fant ut av det samme! :D

Jeg får noen ganger etter fælt vær med mye vind vått sikkerhetsbelte, og tror kanskje lekkasjen er langs dørlista, siden resten er 'tett' alle andre steder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller dreneringshullene i viftebrønnen som er fulla av bøss.. Da kommer det inn PÅ speedfoten faktisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg har bare vann bak sjø:P foran er det heilt tørt=) har enda ikke funnet ut hvor det lekker heller, men er litt sikker på at det er pakninger i dørra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg har bare vann bak sjø:P foran er det heilt tørt=

QUOTE]

det kan renne inn forran, selv om det er tørt der...

tror dørken bak har lavere punkt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var og så i sted, var ikke noe tett foran tror jeg, men det er jo heilt tørt foran, skal jo være litt fuktig/vått om det renner bakover

men så at det var fuktig på teppet ved bakdøra mi, så det er nok dær det renner inn. så at lista på bilen ikke var helt god i forhold til de andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var feilen gitt:) får vell kjøpe ny:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei=) jeg har nesten det samme problemet på s4 sedan kjenner at det drypper på føttene mine av å til når jeg kjører!! kjennes ut som det kommer inn varmeapperatet hos meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei=) jeg har nesten det samme problemet på s4 sedan kjenner at det drypper på føttene mine av å til når jeg kjører!! kjennes ut som det kommer inn varmeapperatet hos meg

Eller dreneringshullene i viftebrønnen som er fulla av bøss.. Da kommer det inn PÅ speedfoten faktisk :)

som du ser på sitatet over: sjekk dreneringa i vannkassa. rimelig sikkert at det er fullt av dritt der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme prob på min A4 avant 01, vannet kom inn i viftehuset via en def. pakning (ser ut som skumgummi med gummi oppå) i underkant av pollenfilterboksen. De har hatt ute hanskerom,baksete, passasjersetet og brettet opp teppene, ny pollenfilteroks og plastikk brakett til under frontruta på høyre side. Vannet kom da inn via kanalene til vifteanlegget. 6500.- skulle de ha, holdt på å få nervøs sammenbrudd og utslett en viss plass. Jævla priser...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.