#1 Skrevet September 19, 2004 Liten film-snutt Kommer mer litt sånn etter hvert her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2004 Funker ikke :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2004 Hmmmm.... Funker her. Er jo ikke akkurat flink med dette her med hjemmeside jeg da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2004 man kommer til hjemmesiden, men ikke lenger... kommer opp : Siden kan ikke vises... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2004 Pokker også da. Noen ide om hva jeg kan ha gjort galt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2004 Jeg er ingen ekspert, men jeg tror at filmsnutten må ligge på en server på internett og ikke på din maskin... dette er bare et råtips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2004 Ser ut som det kan stemme det ja. Hadde ikke lastet opp film-snutten. Jobber med det nå. :) Takker for den, Arne! edit: Nå tror jeg den funker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2004 Noen som kan fortelle en som er totalt grønn om det funker nå? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2004 Connecting.. det er håp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2004 Virker nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2004 Finnes vel bedre verktøy enn tresko, f.eks en traktor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 19, 2004 haha,,,, ja nå funker det........lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2004 Det såg jo heilt unødvengig ut. Sjølv om det var ein opel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Odd Christoffer Åsen Det såg jo heilt unødvengig ut. Sjølv om det var ein opel. Noen som gjør hva som helst for å komme på film vettu ; :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Odd Christoffer Åsen Det såg jo heilt unødvengig ut. Sjølv om det var ein opel. Selv om bilen er rustet og skal kastes? Må jo ha det litt morro også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 19, 2004 Hehe! Bilpleie for Opel:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 19, 2004 Lagt opp en til. (vet ikke om den funker.) Film 2 - her med opel-hammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Freddy Svendsen Liten film-snutt Kommer mer litt sånn etter hvert her..... Hærverk er ikke noe kuult uansett om det er en Opel. Har sett mere rustne Opler som ikke har fått slik behandling. Han må ha alt for mye penger når men driver på slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 19, 2004 Opprinnelig postet av Reidar Valde Hærverk er ikke noe kuult uansett om det er en Opel. Har sett mere rustne Opler som ikke har fått slik behandling. Han må ha alt for mye penger når men driver på slikt. Ta det for hva det er:) Den blir sikkert ikke penere der den havner til slutt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 19, 2004 Godt jeg ikke filmet mens jeg tok livet av de siste delene på gt'n min....da ville det nok blitt litt baluba her men et par bilder har jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 19, 2004 på kirkegården... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 19, 2004 klar for pressa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 19, 2004 Kan ha MYE moro med biler som skal vrakes :D Har fått erfare det på kroppen også (les B Ascona) Her er bilder av en Audi 100 som en kompis av meg kjøpte som delebil. Noe modifisert med en kraftig jekketalje og en svær blekksaks :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 19, 2004 Rammevangene skrever en smule..... :D PS! Se høydeforskjellen på vangene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...