Anbefalte innlegg

Lykte spylerene mine har slutta å fungere på min audi A6 01 mod. De skal komme opp når jeg spyler spylervæske på ruta. men det gjør de ikke nå.

Noen som har hatt problem med det?? Er det en egen sikring til den?? vindusviskerene fungerer da.

Ketil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på min passat (02 mod). Fant ingen sikring, men forstod det slik at mine er løfter seg ut pågrunn av noe trykkgreier i selve vindusspylervæsken. Har dessverre ikke fått sjekket det nærmere opp enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at lysene må skrues på for at lyktespylerene skal virke. Uansett om det er lys i lyktene når dere starter bilen, så må dere vri på bryteren. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det vet jeg. har skrudd på bryteren, men virker fremdeles ikke. kjipe grier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ut av problemet gett. hadde vist for lite spylevæske på tanken. da bruker den resten å spyle på rutene og ikke på lyktene. Det var bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter med samme problem,

Jeg hører at pumpa til lyktespylerne starter et par sekunder etter pumpa til vinduet, men ingen tilg skjer der framme (spylerveske tanken er full)

Er det pumpa som er gåen da? eller er det noe annet jeg bør sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å være smittsomt dette :(, lyktespylerene mine sluttet å virke for et par dager siden.

Har sjekket sikringen, og finner ingen feilkoder i VAGCom. Rekner med at pumpa er gåen, men får prøve å finne ut av det i løpet av helgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På passaten jeg hadde var det den ene sylinderen (venstre tror jeg) som var lekk. Husker ikke helt hva som ble gjort, men den lakk som ei sil og alt rant bare rett ned i asfalten når jeg spylte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.