#1 Skrevet Januar 31, 2008 Lurte på om det var noen som skulle bort. Har en girkasse som kunne ha vært hentet der. Betaler 500,- for den som kan hente den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 Desverre ikke, bilen går så dårlig mens den står på bukker..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Desverre ikke, bilen går så dårlig mens den står på bukker..... Hmm, du har så rett Johan Min står på halvparten så mange bukker som Johan sin men læll Har ikke hørt om noen herfra som skal Johnny, mulig jeg pigger neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2008 Hmm, du har så rett Johan Min står på halvparten så mange bukker som Johan sin men læll Har ikke hørt om noen herfra som skal Johnny, mulig jeg pigger neste år Står i løftebukken min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...