#1 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg har da det vanlige problemet ut i fra det jeg finner på forumet her, at motoren er vond å starte når den er varm + den vil ikke gå ned i turtall , det går uber trekt ned, det er en Audi 90 2.2 type 81 87model er en KV motor ut i fra det jeg har skjønt. den har da gått 292000km jeg hadde den inne hos hamax hønefoss, men de prøvde å bytte en sensor, vet ikke hvilken dem sa ikke stort der. jeg sa hva som var problemet, men dem fikk ikke opp noe problem får dem lott ikke bilen stå å hvile seg noen minutter, har nå byttet insugs pakning, så jeg fikk vekk at den sugde falskluft der. er veldig kjedelig bare å kjøre til og fra jobb, bilen er ikke brukanes til noe annet, trenger info, hjelp. må man av med blokka får å skifte dysene eller er det en ganske grei jobb? vet noen hvor jeg får tak i verkstehånd bok over denna bilen, sånn Haynes bok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 haynes får du kjøpt på biltema thorsov etc.. dysene trekker du "bare" ut av hullene sine. lirke dra: bh : sitter som møkk.. men de kommer ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 da får jeg prøve det, når jeg har fått dysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 noen som vet hva den føleren som sitter på bensin systeme på innsuget heter, skulle hatt en ny en, min er tydlighvis defekt, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Om den ikke går ned på tomgang er det ofte tomgang ventilen som henger seg opp (eller luft lekkasje) Ventilen kan du prøve å rengjøre. Jeg har brukt bremserengjøring av og til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...