#1 Skrevet Januar 31, 2008 Sitter og lurer på hva slag bakstuss jeg skal ha på bilen. Blir i hvert fall S-Line nedre del til 1.8T da denne har utsparringer til eksos på begge sider. Det jeg lurer på da er om jeg skal ha "samme" eksos som på 1.8T, altså endestusser rett ut, da i 4" eller om jeg skal lage noe i 4" som har dieselbøy bare ikke så de står rett ned. Synes det er noe gromt med en litt feit diesel stuss, men har ikke sett noen bilder av dette. Hva synes folket? Bensin stusser eller diesel stusser? Takker for alle meninger i denne tråden. Legg gjerne inn bilder til inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 Synes selv at bensin stussen er tingen! Og da i 4", vurdere dette selv på min b7, ser så mye bedre ut! men dette er min mening! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 Jamen det er jo akkurat det jeg er ute etter. Deres meninger Hadde egentlig bestemt meg for det, men så ble jeg i tvil når jeg lå bak en med noen fete diesel stusser...de var bare bøyd litt nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 Drar opp denne litt igjenn jeg, mine stusser på min 2.5 tdi C4 er kappet på en snodig måte, og det ser ikke så bra ut. Men hva er egentlig vitsen med at diesel stussene peker nedover? Jeg ser at når jeg gir gass blir det veldig turbulent bak bilen i fart. Eksosen velter rundt å rundt der bak og i mindre hastigheter må rutene og soltak være stengt ellers kommer det eksos inn i bilen, Lurer på om dette ordner seg med dieselstusser bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2010 For inspirasjon se på B7 med 2.0tdiq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2010 Drar opp denne litt igjenn jeg, mine stusser på min 2.5 tdi C4 er kappet på en snodig måte, og det ser ikke så bra ut. Men hva er egentlig vitsen med at diesel stussene peker nedover? Jeg ser at når jeg gir gass blir det veldig turbulent bak bilen i fart. Eksosen velter rundt å rundt der bak og i mindre hastigheter må rutene og soltak være stengt ellers kommer det eksos inn i bilen, Lurer på om dette ordner seg med dieselstusser bak... Grunnen til at stussene er slik er for å ikke sote ned hele bakenden på bilen med sotpartikler fra eksosen. Har selv sett hvor mye sot som legger seg på bakluken der det er brukt rette stusser på eksosen på dieselbiler. Vil helt klart føre til hyppigere vasking for å holde bilen ren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...