Anbefalte innlegg

hei har en passat som det ikke er orginale tåkelys foran på,har kjøpt en orginal lysbryter med to hakk på å når jeg prøver den så bli det grønt lys når jeg drar den ut å alt funker som normalt,det jeg lurer på er om det er ledinger helt fram eller om jeg må koble bak bryteren? å om det er noen som vet hvor? har ikke målt noe da multmeteret mitt tok kveld:( begge bryterene har like mange "stikker" ut bak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo bare til å kikke bak plasten på fangeren det.

på en passat 35i G60 som jeg hadde en gang så lå disse ledningene trekt fra fabrikk. gjør vel kanskje det på en nyere passat også da.

hvor mye måtte du betale for denne bryteren egentlig? hvordan tåkelys har du planlagt å sette inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo bare til å kikke bak plasten på fangeren det.

på en passat 35i G60 som jeg hadde en gang så lå disse ledningene trekt fra fabrikk. gjør vel kanskje det på en nyere passat også da.

hvor mye måtte du betale for denne bryteren egentlig? hvordan tåkelys har du planlagt å sette inn?

hadde en passat 35i å der var det lakt opp orginalt å,, men ha ikke sett ledninger hær... ha ikke sett så godt etter da.. setter inn hella micro med xenon da jeg har xenon i alt fra før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm ingen som vet dette? om der er ledninger fram???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt at der er det..... fekk vel ikkje denne modellen med originale grøftelys...? Er berre å legge om sjøl;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt at der er det..... fekk vel ikkje denne modellen med originale grøftelys...? Er berre å legge om sjøl;)

jo der va i hovedlyktene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo der va i hovedlyktene

Jeg driver med akkrat det sammen nå..

Jeg vet at det er en ledning mer frem til den ene lykta mi, så håper jeg kan bruke denne videre til grøftelysene.

Før var det tåkelys i hovedlyktene så vil da tro det skulle funke å koble meg inn på den ledningen, å ta jord fra et annet sted, hvis det ikke er noe mer tull.

Skal montere mine lykter i en orginal front, noen som har tips til hvor lyktene bør sitte i forhold til hovedlykta, (under nærlyset eller fjernlyset)

Selv tror jeg at det blir best om de sitter så lagt ut som mulig, under nærlyset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med akkrat det sammen nå..

Jeg vet at det er en ledning mer frem til den ene lykta mi, så håper jeg kan bruke denne videre til grøftelysene.

Før var det tåkelys i hovedlyktene så vil da tro det skulle funke å koble meg inn på den ledningen, å ta jord fra et annet sted, hvis det ikke er noe mer tull.

Skal montere mine lykter i en orginal front, noen som har tips til hvor lyktene bør sitte i forhold til hovedlykta, (under nærlyset eller fjernlyset)

Selv tror jeg at det blir best om de sitter så lagt ut som mulig, under nærlyset

ingen problem på din da det har vrt orginalt på den,,, under nærlysn mener jeg det er penest... der jeg skal ha di

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.