#1 Skrevet Januar 31, 2008 Skal male (ikke sånn varmelakkboks dritt) blokka nå som motoren er i fragmenter, men hva kan jeg bruke? Har brukt en lik som de selger på gasolin tidligere med godt hell, men den er dyr hvis jeg kun skal ha den ene tilsendt . Fungerer bengalack eller hammerite? blir jo ikke så varmt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2008 akvarell? har brukt vanlig lakk hos lakkverksted jeg.. grunning så normal lakk.. holdt på flere av de jeg har satt sammen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2008 anbefaler syregrunning først.... deretter enten motorlakk (fåes på bilextra/torshov) bengalakk har jeg og god erfaring med på mine tidligere motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Jeg ville valgt et par strøk med hammerite. Trenger kun å fly over blokka med en stålbørste på drillen før maling. Men må nok regne med at hammerite'en mister noe glans med åra pga varmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Valget falt på glatt hammerite. skulle tåle 90 grader kont. så er sikkert greit nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 På bilrekvisita har de egen godkjent maling på box og den tåler ganske mye mere en 90 grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2008 Ble svartblank hirsch maling fra Gasolin.no likevel. Denne har jeg brukt på minien min, og pappa har brukt den på flere 30 talls biler og den har hold meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...