#1 Skrevet Februar 1, 2008 noen som har noen formeninger om hvordan en s4 c4 sedan burde se ut , lite dilldall A kjope til disse bilene pA nettet .. bilder hadde vert fint hehe:) liker ideer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 Kanskje like greit at det ikke finnes så mye krimskrans og uoriginale deler til disse bilene. De gjør alle, i mine øyne, bare ting værre. Var jeg deg, ville jeg søkt i galleri over medlemmenes biler og sett om jeg fant noe jeg likte. Ellers så finnes det tråder på forumet om dette: s6/s4 sedan bildetråd s6/s4 avant bildetråd Samme "regler" for hva som blir fint (igjen i MINE øyne) gjelder for både avant og sedan når det gjelder C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 Korte trekk: fete hjul, lav senk...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Hvem forhandler høydejusterbart senkesett til S6 C4? Er det slik at en må sende inn orginal fjørbeinene for ombygging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2008 Både KW og FK leverer justerbart til UrS4/6. Fjærbeina må leveres inn for ombygging ja (dessverre). Før kunne man betale pant på fjærbein som man fikk igjen når man leverte sine egne. Tror ikke dette er praksis lengre. En ting ihvertfall er sikkert: altfor få, meg selv inkludert, har ikke justerbart på C4'n. Det burde vært pensum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...