#1 Skrevet Februar 1, 2008 Har en Touran 1.9 2004. Det tar en evighet å få fylt diesel på tanken. Røret klarer ikke å ta unna. Har prøvd flere stillinger på fylletuten, men det er det samme. Selv når jeg holder tuten i "luften" og spyler diesel rett ned så går det veldig sakte. (Har ikke trykt på knapp for fylling av lastebil) Har lest på et dansk forum om flere, som har fått byttet tank på garanti pga dette. Noen andre som har dette problemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 Dar ditto bil og motor. Hos meg stopper det om jeg stapper pistolen helt inn og begynner å fylle. Hvis jeg trekker pistolen noen centimeter ut og presser den litt ned går det helt greit, selv med bånn gass i lastebiltempo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 Veit flere har klaget på dette, men er usikker på om Møller har funnet noen løsning på det eller om du bare må "leve med det". Høre med Møller kanskje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...