#1 Skrevet Februar 1, 2008 Syns jeg ser meg selv lepja i meg en capuchino på Egon Karl Johan, ser lett på klokken før jeg knøvler sammen avisen, slenger fra meg en femtilapp og fyrer opp skyssen. Løser den litt hissig på brosteinsunderlaget og klemmer til nedover mot lyskrysset. Hehe.. http://youtube.com/watch?v=fEDwfk8EYR0 Også denne da.. rimelig hissig liten sak. http://youtube.com/watch?v=sNvWtlESSC0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 Sånn girkasse som den nederste har vil jeg ha:D Sweet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 Denne har jeg opplevd på meget nært hold. Gøy når de starter den trådløst med laptopen og en liten trådløs håndhold "gasspedal". Den består av de beste delene Williams og Renault hadde på den tiden innen F1 med aktivt understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Syke greier. Jeg skjønner ikke at noen av de latterlig rike Dubai olje folka ikke har satt en sånn motor i en vanlig bil. Det hadde jo vært helt latterlig kult. Sette en Ferrari F1 motor i en Enzo eller noe i den duren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2008 Fikk plutselig lyst på Renault! Du er ikke alene om å ville ha den girkassen, Bjørn Tore. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2008 Det som er problemet med f1 motorene er at de ikke holder lenge og at de bla må varmes opp til driftstemp før man får startet de opp pga ekstremt nøyaktige klaringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2008 Det som er problemet med f1 motorene er at de ikke holder lenge og at de bla må varmes opp til driftstemp før man får startet de opp pga ekstremt nøyaktige klaringer Hmm, du sier noe. Men med de pengene de gutta der har så hadde de vel funnet ut av en eller annen lur løsning på det, eventuelt lage en mindre trimma F1-type motor. Hadde ihvertfall blitt helt sykt fett. : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2008 "Uansett hvor mye fransk du kan, må du kjøre en Renault for å skjønne det". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2008 Sånn girkasse som den nederste har vil jeg ha:DSweet. Jeg sparer til sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 Hva er den lyden mot slutten av hvert gir som høres ut som en dårlig viftereim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2008 sikkert reima til kompressor som begynner å slure. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...