vanvittig fart!219 mph Lambo..

Anbefalte innlegg

Slik ser det ut når en Lamborghini passerer i 219 mph.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nesten litt ut som fortfilm det siste "bypass'n" der... ? :P

Men sinnsykt for en fart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti, det gikk unna ja.. Det er vel ganske nøyaktig 355km/t?? Sykt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snuten har noe å ta tak i der hvis de skal kunne dra inn noe førerkort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var masse presse om den videoen i USA. Han har bestilling på en Bugatti Veyron, og han lager masse kule filmer.

Det irriterer meg grenseløst. Jeg som hadde gledet meg til å se noen bra filmer av Veyron i action.. :( Ser ikke ut som det skjer etter all pressen han har fått av denne filmen :(

Og speedometeret lyver.. går egentlig ikke så fort. Lambo speedometrene er ikke helt til å stole på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The Supra put out so much power that it had wheelspin at 120mph while pulling on me!! Had to buy the Supra after that race :)

hehe..: rock :

Har man penga så kan man vel gjøre det også..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var masse presse om den videoen i USA. Han har bestilling på en Bugatti Veyron, og han lager masse kule filmer.

Det irriterer meg grenseløst. Jeg som hadde gledet meg til å se noen bra filmer av Veyron i action.. :( Ser ikke ut som det skjer etter all pressen han har fått av denne filmen :(

Og speedometeret lyver.. går egentlig ikke så fort. Lambo speedometrene er ikke helt til å stole på.

Går fort nok selv om speedo skulle juge litt.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, et lite tips kan jo være å ikke lage skrytefilmer, og ihvertfall ikke legge de ut på nett : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, et lite tips kan jo være å ikke lage skrytefilmer, og ihvertfall ikke legge de ut på nett : rolleyes

Han har mange filmer på nett, men ingen fikk så mye oppmerksomhet som denne. Men forstår godt at det ble litt kaos rundt det når du filmer med flere kameraer med god kvalitet og gjør top speed run på en vanlig vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.