#1 Skrevet Februar 1, 2008 som skrevet over så skal bakstillingen min av da jeg skal bytte bensintank som lekker som ei sil. noe som burde tenkes byttes i dette tilfelle??. tenkte at når jeg først hadde all dritten av så kunne jeg jo ta et røsk under der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 noen som har noen innspill. for nå er bakstillingen og bensintanken av. var mye knoting men gikk ellers greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 Sjekk foringer og simringer i bakakslen. Ellers så er det jo morro med sandblåst og pulverlakkert understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Hvis du først har det nede kan du vel overhale diffen og? Dele den og vaske/rense deler. Og så lakke utsiden igjenn... Ser jo fort om noe trengs å byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2008 hadde tenkt til å sandblåse alt av understell bak i alle fall. lurte også på å gjøre noe med bakdiffen. lekker nok endel. for det så helt jævelig ut bk der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2008 Når jeg bytta tanken på min bytta jeg samtidig alle foringene i hele understellet, vaska og tectylerte alle plasser jeg ikke kom til. Må bruke orginale foringer siden ingen lager fargeglade polyforinger til denne... enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2008 Når jeg bytta tanken på min bytta jeg samtidig alle foringene i hele understellet, vaska og tectylerte alle plasser jeg ikke kom til.Må bruke orginale foringer siden ingen lager fargeglade polyforinger til denne... enda;) mye måtte du ut med for alle foringene da. fikk ingen mangler på det under eu men greit å vite hva det koster, for det er faan meg mange foringer under der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg husker faktisk ikke for for det første er det over 2 år siden jeg gjorde det og for det andre hadde ikke samme leverandør alle foringen på lager så noe ble kjøpt kontant på 4 forskjellige Møller avdelinger, noe småtteri på Biltema og noe ble fakturert fra Meca også fikk jeg dobbelt opp av noe og mye frem og tilbake... Men , jeg lurer på om det ikke havna på mellom 3 og 4000 en plass med nye bærearmer foran og alle foringene under hele bilen både foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 oki takker for info uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...