Da er bakstillingen av (typ44tq)

Anbefalte innlegg

som skrevet over så skal bakstillingen min av da jeg skal bytte bensintank som lekker som ei sil.

noe som burde tenkes byttes i dette tilfelle??. tenkte at når jeg først hadde all dritten av så kunne jeg jo ta et røsk under der hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen innspill. for nå er bakstillingen og bensintanken av. var mye knoting men gikk ellers greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk foringer og simringer i bakakslen. Ellers så er det jo morro med sandblåst og pulverlakkert understell. :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du først har det nede kan du vel overhale diffen og? Dele den og vaske/rense deler. Og så lakke utsiden igjenn... Ser jo fort om noe trengs å byttes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt til å sandblåse alt av understell bak i alle fall. lurte også på å gjøre noe med bakdiffen. lekker nok endel. for det så helt jævelig ut bk der hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg bytta tanken på min bytta jeg samtidig alle foringene i hele understellet, vaska og tectylerte alle plasser jeg ikke kom til.

Må bruke orginale foringer siden ingen lager fargeglade polyforinger til denne... enda;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg bytta tanken på min bytta jeg samtidig alle foringene i hele understellet, vaska og tectylerte alle plasser jeg ikke kom til.

Må bruke orginale foringer siden ingen lager fargeglade polyforinger til denne... enda;)

mye måtte du ut med for alle foringene da. fikk ingen mangler på det under eu men greit å vite hva det koster, for det er faan meg mange foringer under der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker faktisk ikke for for det første er det over 2 år siden jeg gjorde det og for det andre hadde ikke samme leverandør alle foringen på lager så noe ble kjøpt kontant på 4 forskjellige Møller avdelinger, noe småtteri på Biltema og noe ble fakturert fra Meca også fikk jeg dobbelt opp av noe og mye frem og tilbake... Men , jeg lurer på om det ikke havna på mellom 3 og 4000 en plass med nye bærearmer foran og alle foringene under hele bilen både foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki takker for info uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.