#1 Skrevet Februar 1, 2008 ringte til møller(gromstad auto) idag og undersøkte hvor lang leverings tid de skulle ha på å levere de.. MEN rådelager boltene var utgått, hva gjør jeg nå?? kan jeg bruke de omigjen? må jeg bestille arp bolter?? det er vel strekkbolter på både veiv og rådelagerene?? takker for alle svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2008 ingen som vet hvilke alternativ jeg har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2008 http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63_71&products_id=679 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2008 Jeg har om du kan bruke "brukte" bolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 passer dette settet på kv motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 Sjekk om de gamle boltene bærer preg av å være strekt, dvs at dem på et sted er tynnere enn dem skal, er dem ikke det, vil jeg tro at dette går helt fint Hvis momentet er oppgitt i moment + grader, er det strekkbolter, er det ikke det, er det stor sannsynlighet at dette kommer til å gå helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 ok.da får jeg se på det nr jeg åpner motoren. hadde vært kjip å måtte vente lenge på nye bålter fra usa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 ok.da får jeg se på det nr jeg åpner motoren. hadde vært kjip å måtte vente lenge på nye bålter fra usa Ting tar faktisk ikke så lang tid fra US of A;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 nei gjør kanskje ikke det. har ikke bestilt derfra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2008 Fikk deler der i fra på en uke. Kan risikere å måtte vente lengre i norges land:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2008 Rådelager boltene er strekk bolter tror jeg, synes å huske at i Autohidden står det at dem skal byttes. Boltene til lager bukk (veiv) er ikke strekk og kan brukes om igjen, men se over dem før dem benyttes på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2008 Har du sjekka med motorteknikk, Oslo sylinderservice eller Reko(?) i Ski ? Jeg har kjøpt bolter til topplokk og sånn hos de til mye lavere priser enn andre steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2008 Har du sjekka med motorteknikk, Oslo sylinderservice eller Reko(?) i Ski ? Jeg har kjøpt bolter til topplokk og sånn hos de til mye lavere priser enn andre steder. Råde- og bærelagerbolter er desverre originalt eller feks ARP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...