Anbefalte innlegg

Sliter med instrumentlysene på 200'en.

Så lenge lysbryter står skrudd på, så lyser fjærnlys lampen, og lyset siste del av turteller blir borte, samt i pinnen til bensinmåler. Når jeg skrur på fjærnlys slukker fjærnlys lampen, og klokka forsvinner (stopper opp, og tiden går ikke, uansett hvor lenge fjærnlyset står på er klokken den samme som når jeg skrudde på fjærnlys.

Hvis jeg skrur på fjærnlys (drar spaken bakover) uten at jeg har skrudd på lysbryteren fungerer alt normalt (fjærnlys lyset lyser, og klokka er det fortsatt)

Når det begynnte kunne jeg bare gi et dunk på dash over instrumentene, så ble det borte, men nå er det slik konstant. Har hatt ut instrumentene å plukket litt, og kan egentlig ikke finne noe feil, og satt de tilbake igjen etter en liten "rens". Men problemet er det fortsatt.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Har tenkt litt på at det muligens kan ha noe med lysbryteren å gjøre, er det mulig? Eller er det noe i instrumentpanelet som tuller? Mulig dårlig jording noe sted? Noen som har peiling i det heletatt? Alle svar tas imot med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snodig problem. Høres ut som du har overledning en plass. Siden instrumentet ditt ser sånn noenlunde bra ut, så ville jeg tippet enten lysbryter eller releet. Mener å ha lest en plass at disse lysbryternere på disse bilene har en tendens til å få irr på seg. Så demonter den og se om ikke feilen ligger der. Er vel en her som har en slik hendel liggendes hvis den er gåen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukket fra hverandre hendel, og smurte og pussa for ikke lenge siden, så irr er det nok ikke men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på jordings feil en plass.... bare å begynne å søke :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.