#1 Skrevet Februar 1, 2008 Hvor mye turbotrykk skal det vere orginalt på ein 180hk 1,8t trenger svar litt tjapt vis noen gidder eller vet. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 Fikk montert måler nå i kveld å den viser 0,5 til 0,6 bar noe eg i grunn føler er for lite hadde sett for meg rundt 0,8 lurer på om motorkoden var AKK. kan det stemme med 0,5-0,6? på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2008 Ingen som kan hjelpe mannen?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2008 Ingen som kan hjelpe mannen?! Takker for bumpen Har fått prøvd bilen å det er noe seriøst galt. skal prøve å bytte luftmengdemåleren og n75 ventilen. sko og fått nullstilt gasspjeldet noen som vet hvordan vi får gjort det? Det mangler minst 30hk i forhold til andre 180hk. Bilen henger noen sekunder ved gasspådrag å når den får turbotrykk så stopper den liksom å trekke. stopper på 0,5-0,6 bar nesten som den går i nødmodus eller noe? A6en min er sprek i forhold å den er tung 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 Mener 1,8T 180HK lader 0,8bar orginalt. 150hk lader vel rundt 0,4-0,5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 http://www.gtiklubben.nu/index.php?m=2&sbm=13&id=78 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 Takker Daniel greit å få det bekreftet var igrunn nokså sikker på att den ladet for lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 A6en min er sprek i forhold å den er tung Men så er det en 2.5TDI også? Men er riktig at 180hk skal lade 0,8 bar. 0,4-0,5bar er for lite på den,sjekk for lekkasjer eller bytt N75 ventil. Nullstille gasspjeldet gjøres best via VAGcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 Men så er det en 2.5TDI også? Men er riktig at 180hk skal lade 0,8 bar. 0,4-0,5bar er for lite på den,sjekk for lekkasjer eller bytt N75 ventil. Nullstille gasspjeldet gjøres best via VAGcom. Takker. skal prøve å få trykktestet annlegget i løpet av dagen vis eg har utstyr til det. hvilken måte er best å få gjort dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2008 Har også problemer med at bilen ikke vil trekke når turbon har fått opp bare litt trykk, mulig jeg sliter med det samme som du, er også på farten til å montere trykk måler, men hva er denne N75 ventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...