#1 Skrevet Februar 1, 2008 Noen som har vært borti http://www.inredcar.no i Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2008 er ut som Jan Tore Kopperud har hatt bilen sin der, om du titter på bilder under styling, så er vel det hans Golf 1 Cab? Interiøret i den er feiende flott. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2008 er vell pris på forespørsel, men noen som har en indikasjon på hva det vil koste å trekke opp igjen eit intr? ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2008 Fikk en pris på 16000-18000 på en A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2008 Fikk en pris på 16000-18000 på en A6. var det for alle seter og dører!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2008 var det for alle seter og dører!? Tror det var det ja, men dette var i 2006. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 er ut som Jan Tore Kopperud har hatt bilen sin der, om du titter på bilder under styling, så er vel det hans Golf 1 Cab? Interiøret i den er feiende flott. Ble utrolig fornøyd med trekking av interiøret i min Golf Cab hos Inredcar. Hyggelig service og meget god sans for detaljer og nøyaktighet. Trukket om både seter, dørpaneler og fikk sydd ny suflett på min tidligere Golf I Cab. Prisen for en slik jobb i dag tipper jeg havner rundt 25k. Fikk igjen hver eneste krone og litt til da jeg solgte bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 Har du bilder av interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 Nydelig interiør: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2008 jeg har sendt en mail til inredcar, så også på noen bilder av biler de har fikset på.... ser jo ut som om de kan sakene sine:) Bilen til Kopperud er vel også der:) Når man først skal fikse opp bilen innvendig er det jo bedre å betale litt ekstra får nøyaktighet og pressison.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2008 Etter bildene å dømme ser det ut som de har høy kvalitet på arbeidet sitt, Golfen til Jan Tore Kopperud ble jo vanvittig fin. Om noen får oppdaterte priseksempler må de postes her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2008 syntes ikke 25k er helt på bærtur heller jeg men. får jo mye gøy for penga;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 15, 2015 Holder inredcar koken fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...