Turteller ettermontering på Golf 2

Anbefalte innlegg

En kompis har en 85mod Golf 1.6 CL og har lyst til å montere en turteller. Har bare fart og klokke på instrumentbordet. Synes jeg har last noe om at det bare var å montere en ledning til coilen eller.no fra et annet instrumentpanel. Noen her som kan fortelle litt mer nøyaktig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ta et instrument fra en golf med turteller og sette det i, trenger ikke gjøre noe med ledningsnett osv. Skal du montere en uorginal turteller så skal den ene ledningen på coilen, på den kontakten det står 1 på coilen hvis jeg ikke husker feil, men uansett så pleier det å følge med beskrivelse på hvordan du gjør det når du kjøper turteller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han vil gjerne beholde det originale instrumentpaneler pga. veldig lav km.stand. Går det ann å bygge om det originale så man får en turteller der? Eller blir det mye kluss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff et instrument med rpm og flytt over speedometeret, lettere enn å flytte rpm og digi-klokke inn i det han har nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp en eldgammel tråd her nå, men gjelder dette '91 Passat B3 også? Min har ikke turteller, men skulle gjerne hatt. Er det bare å skifte ut hele instrumentpanelet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.