#1 Skrevet Februar 1, 2008 Noen som har erfaring med dette? Vil det subbe.? Har hatt 19" og ET40 og da syns jeg hjulene forsvant litt under hjulbuen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 Hvis du skal ha bilen lav, så vil det sannsynlivis subbe, men dette kan fikses med en liten modifisering! 8,5*20 ET 45 er vel det mest optimale spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2008 Noen som har erfaring med dette? Vil det subbe.?Har hatt 19" og ET40 og da syns jeg hjulene forsvant litt under hjulbuen. Kan du ikke ha 20" på barnevogna i stedet da? hehehehe Christian! Du kan ikke ha 20" i Moss!!! er jo ikke en vei som er behagelig å kjøre på, med mindre du har egen avkjøring på E6...men jeg skal ha 20" :oD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 Kan du ikke ha 20" på barnevogna i stedet da? hehehehe Christian! Du kan ikke ha 20" i Moss!!! er jo ikke en vei som er behagelig å kjøre på, med mindre du har egen avkjøring på E6...men jeg skal ha 20" :oD Blir fint til våren/sommeren da.. Klostergata er ferdig da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2008 Hvis du skal ha bilen lav, så vil det sannsynlivis subbe, men dette kan fikses med en liten modifisering! 8,5*20 ET 45 er vel det mest optimale spør du meg! Er det like dårlig plass på Passat 3C som Golf V altså? Trodde man kanskje kunne våge seg ned til ET40 på 8,5 toms felg jeg...men har ikke sett dette live eller testet selv. Har sett slike Passater i Rieger-katalogen med 8,5 og 9,5x19 ET32, men det stikker endel utenfor ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...