#1 Skrevet Februar 2, 2008 Heisann, hadde noen kunne ha gjort litt om på et bilde her?... Vurderer en S4 b6 grill, men hadde tenkt å ta den med matt sort ramme og krom ringer.. eller kanskje med sorte ringer?.. Finner ikke bilde av det på nett. så. låner bilde av bilen til Morgan her i klubben, da den har samme farve. Takk Morgan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2008 tillater meg å bumpe litt her... tenkte å bestille grill i morgen, hadde vært kult å få se først før jeg bestiller--- Grunnen til at jeg ikke vil ha krom, er at bilen ikke har noe krom ellers, så da synes jeg det kan bli feil med krom i grill-ramma.Hva tror folket, blir det tøft? Om det blir sort skal jo da den nedre grill-ramma lakkes i samme farve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2008 ingen som hadde kunnet gjøre dette for meg, er veldig usikker på hva slags griller jeg skal velge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 Du vil ha sort ramme, chrome riller og chrome ringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 takk kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2008 Næmeste jeg kom: Denne har riktignok S-Line fanger også menmen... Du finner ett lass med A4'er på a4mods.com. Lite OEM styling, men mye pent å se på fordi! mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...