#1 Skrevet Februar 2, 2008 Er det noen som kan hjelpe med med vag com i trondheims område. får ikke start etter at jeg skjifta ac pumpe å dynamo. Så skule ha hatt hjelpe til å få ut feil kode: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2008 (endret) Er det noen som kan hjelpe med med vag com i trondheims område. får ikke start etter at jeg skjifta ac pumpe å dynamo. Så skule ha hatt hjelpe til å få ut feil kode: rolleyes Er det ingen som kan hjelpe deg! kan du høre med eller kontakte ES-Tuning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2008 Kai Andre Sandstad fra Orkdal tror jeg har vag com. Send han en pm,han kan sikkert hjelpe deg hvis du spør;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 Fikk star på golfen igjen så er ikke noen krise lengere. men virker ut som at det ikke er så mange i trondheims område som har vag.com.:) Så jeg tror jeg kjøper meg en! Er jo kjekt å ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 :bump: dene da jeg ikke får den til å gå onkelig igjen. stoper etter å gå på tomgang i ca 10 sek. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2008 høres ut som det er startsperra .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2008 høres ut som det er startsperra .. Hvofår skal den begynne å køde nå da? Blir borte lampa med start sperre nå den starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2008 hm.. vet søsteren hadde samme problem med audien.. der var det startsperra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2008 Har du hørt med ES ang. vagcom?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2008 Har du hørt med ES ang. vagcom?? Nei, har ikke det. men da må jeg jo med bilen ned til de:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2008 hm.. vet søsteren hadde samme problem med audien.. der var det startsperra... men da burde jo lampa med start sperra lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2008 Da ble det kjøp av vag.com. Så hvis det er noen som trenger hjelp med det så er det bare å spøre;) Fikk også start på golfen igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2008 Da ble det kjøp av vag.com. Så hvis det er noen som trenger hjelp med det så er det bare å spøre;)Fikk også start på golfen igjen!!! Vart det kostbart? hvor kjøpte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 22, 2008 Vart det kostbart? hvor kjøpte du? Kjøpte den her.http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=index&cPath=2&zenid=14c2168fd98ff9081457f3f784a3a5f2 av en veldig trivelig kar. 1190,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 22, 2008 http://alpha-bid.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 22, 2008 Kjøpte den her.http://www.finnfeil.no/index.php?main_page=index&cPath=2&zenid=14c2168fd98ff9081457f3f784a3a5f2av en veldig trivelig kar. 1190,- ok, utrolig kjekt at man vet om noen som har vag-com iallefall, viss man får bruk for det en dag: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 27, 2009 Trenger også litt hjelp med vag-com Nullstille feilkode på hovedlysene. Men må være av en ganske ny type, da den jeg testa i helgen ikke fungerte hos meg. Er det orginal eller fake du får hos han med finnfeil karen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...