#1 Skrevet Februar 2, 2008 Hva er tiltrekkingsmoment på sekskantskruene til traversen til CQ? Stoler ikke helt på haynes her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2008 er alle med kunnskap i sverige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2008 Disse finnes både med 10 og 12 mm gjenger (på S2 ihvertfall). Ettersom jeg husker er det 30nm på 10mm (byttet traversforinger på min -91 modell for et par år siden), og 70nm på 12mm boltene. Fint hvis noen kan bekrefte dette da dette som sagt er tatt ut av hukommelsen. (ps den ene mutteren i chassiet på S2'n min var over gjenge, var en knote jobb og borre opp og gjenge denne på nytt så det er ikke å anbefale og trekke til på feelingen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 Takk! Noen som kan bekrefte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...