#76 Skrevet Februar 8, 2008 Må jo være flere bilder ute å går!!!!!???!!!!!! Mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 8, 2008 Mer bilder Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 8, 2008 Bilder Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 8, 2008 Bilder Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 8, 2008 Bilder Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 8, 2008 jeg må ha inn noen til jeg:p Mange andre som må ha også!!! Kom igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 9, 2008 Da harrn endelig fått sneket filming ut at kameraet. Vil anbefale alle å ikke få vann i dvdkamera halt umulig å få ut dvden + at det var vanskelig nok å få redigert noe en frasier seg enhver ansvar for skittprat som foregår under kjøring å ja den ekle skirkende lyden dere hører er den halvt år gamle kupevifta mi morro var det , å all respekt til kameramannen (hvis noen var der så var det han med rosa hjelm ) , men neste år blir det fastmontert kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 9, 2008 nok en film , denne ble tatt rett etter vi kom lørdag. Var rimelig vindblåst ennå. til tider var det 0 sikt + en liten til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 10, 2008 Da har jeg flere bilder og komme med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 10, 2008 Måtte prøve og ha ett bilde i sort-hvitt også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 11, 2008 Skulle egentlig fotogrfere MYE mer enn det som ble gjort, men det var morro å kjøre sjø.... Den mye omtalte rosa hjelmen.... Vidar klar for action, legg merke til fanger stabelen.. Noen måtte skru også, hehe Ising var som sagt et problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 11, 2008 hmm... Fortsatt ingen som har bilder av bilen min? .... Ikke en gang i snøfonna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 11, 2008 kan sendes på vega-st@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 12, 2008 Flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...