#1 Skrevet Februar 2, 2008 Noen som veit nå merie om dissebilene, fant denne videoen for lenge sia på bilforumet. Er det en S4 eller en A4? http://s10.photobucket.com/albums/a146/dybwik/?action=view¤t=forbikjoring.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2008 Hehe Silverboy er vel en ifra Follo Gaylords det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2008 Hehe husker den videoen, tror den ble laga rundt 2003 en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2008 Hold avstand, barn leker.... Er vel flere av de som er medlemmer, selv om de ikke er mest aktive på forumet om dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2008 Er vel det man på godt norsk kan kalle "IDIOTkjøring." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 Ja helt enig der.. folk som kun tenker på seg sjæl og utsetter alle andre for fare.. Syns slike filmer bare er provoserende.. Men er jo dette som er resultatet når det er mangel på baner man kunne herjet ifra seg på.. Har selv vært en jævel å grisekjøre på veiene, men har tatt meg selv i nakken etter at jeg fikk meg familie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 Får huske på at denne filmen er gammel..... Liten vits i å kommentere snøen som falt for 5-6 år siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 Sikkert morsomt når man holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 Morro kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2008 Var tett på med den LT'en, tenker blodtrykket økte litt der;) De fleste har vel gjort sin del med idiotiske stunt før de begynte å sige inn i knollen at det faktisk er mulig å dø i trafikken. Eg er vel en av de som har hatt mer enn gullhår i ræva, men er glad eg har lært litt med åra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2008 Noen som veit nå merie om dissebilene, fant denne videoen for lenge sia på bilforumet. Er det en S4 eller en A4? http://s10.photobucket.com/albums/a146/dybwik/?action=view¤t=forbikjoring.flv Er a4 1,8quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2008 Er vel det man på godt norsk kan kalle "IDIOTkjøring." Du er bare lei deg siden dieselpurken din ikke oppnår mer enn 92 km/t selv i fritt fall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg kjenner to av disse såkalte idiotene og tør påstå at de har blitt voksne og ansvarlige i ettertid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg tror da de fleste har hatt endel inspirert kjøring oppigjennom årene. Og skal ikke nekte for at jeg og noen kompiser tidligere har drevet med endel Idiotkjøring. Menmen, unge gutter med en god del hester, og livlig fantasi. Hva skal man si? Morro som helvete, men jævli skummelt når man ser på det i ettertid, og begynner å tenke litt over hva som kunne skjedd osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 3, 2008 Lev i nuet.. jeg finner det fremdeles rasende festlig å kjøre i 200+ eller til tider å kjøre slik mange her her inne anser som ren idioti på norske veier. Og de som abolutt må skrike ut at det er idioti. be my guest.. Couldnt care less. Jeg har ikke behov for å late som om jeg kjører fint, slik mange her inne tydeligvis har: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 3, 2008 Lev i nuet.. jeg finner det fremdeles rasende festlig å kjøre i 200+ eller til tider å kjøre slik mange her her inne anser som ren idioti på norske veier. Og de som abolutt må skrike ut at det er idioti. be my guest.. Couldnt care less. Jeg har ikke behov for å late som om jeg kjører fint, slik mange her inne tydeligvis har: rolleyes Copy that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 3, 2008 Lev i nuet.. jeg finner det fremdeles rasende festlig å kjøre i 200+ eller til tider å kjøre slik mange her her inne anser som ren idioti på norske veier. Og de som abolutt må skrike ut at det er idioti. be my guest.. Couldnt care less. Jeg har ikke behov for å late som om jeg kjører fint, slik mange her inne tydeligvis har: rolleyes Jeg kjører alltid perfekt og følger alle trafikkregler til punkt og prikke! Man er da voksen og ansvarsfull...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 3, 2008 Gir gjerne på jeg, og er ikke vond å be om noen vil ha et lite race etter veien. Men skal sies at etter 4 år med lappen, har jeg roet meg betraktelig. Men såklart, har man en bil, så skal den da brukes, ikke bare lusekjøre hele tiden. Noe av det verste jeg vet, det er folk som kjøper en bil med litt gamp i, men aldri gir på eller bruker bilen. Dessuten er jeg en av de som liker å kjøre inspirert på vinteren med RWD. Jeg skammer meg ikke av den grunn, at jeg liker å kjøre litt fort, kappkjøre litt, sladde litt og alt det som folk med bilinteresse gjør etter veien:D Grisekjører? Ja. Idiotkjører? Nei. Det er en stor forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 3, 2008 Du er bare lei deg siden dieselpurken din ikke oppnår mer enn 92 km/t selv i fritt fall:p 92km/t, er du gaaaal? går da ikke i mer enn 52km/t den oljebrenneren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 3, 2008 Lev i nuet.. jeg finner det fremdeles rasende festlig å kjøre i 200+ eller til tider å kjøre slik mange her her inne anser som ren idioti på norske veier. Og de som abolutt må skrike ut at det er idioti. be my guest.. Couldnt care less. Jeg har ikke behov for å late som om jeg kjører fint, slik mange her inne tydeligvis har: rolleyes Om de hadde kjørt slik de gjorde på den filmen klokka 23 på kvelden uten noe trafikk så hadde jo saken vært en helt annen. er mer idiotkjøring å ligge i 120 i tett rushtrafikk enn 250 midt på natta uten trafikk på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 3, 2008 den blå rs2 har jeg sett i fenstad her mener jeg! nede ved svanfossen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 3, 2008 Hadde jo vært ekstra spennende om vi alle kjørte slik.. satt en liten "spiss" på kjøringa til og fra jobb. Også hadde det jo gått betraktelig fortere å komme seg til å fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 3, 2008 morro å lese litt om det som egentlig blir nevnt her ang at de kjører i 200+ når de vil og at bilen er til for å brukes.. Ja jeg oxo tynger litt på gassen, men jeg kjører ihvertfall ikke slik at jeg utsetter andres liv bare fordi at jeg ska få kjørt ifra meg.. Kanskje de av dere som liker å ligge i 200+ på norske veier med trafikk tror at dere har stålkontroll, men har du noen gang tenkt på hva som skjer dersom du punkterer i den farta..?? Og som fleste parten av de som liker å teste bilene sine har vel ikke all verdens med gummi igjen på hjulene etter all lekinga og da skjer dette fort.. Bare for å nevne et eks så varer dekket på bugatti veyron i 10-15 min når den ligger over 400+ så da kan du jo selv tenke deg hvor lenge ditt varer etter noen runder med spinning sladding og så skal teste hvor fort den kjerra di egentlig går.. Men som sagt så må man vel finne dette ut på den verste måten og det er enten at man dreper/invalidiserer andre eller så merker du det ikke selv engang.. Og hadde jeg vært ute i trafikken og oppdaget en fyr som hadde svinkjørt som faen og kræsjet med en annen bil hadde jeg personlig ikke løftet en finger for å berge den fyren/dama som kjørte som et svin.. Får som fortjent synes nå jeg.. Og nei jeg sier ikke at jeg er så jævli perfekt og ja jeg har selv vært en idiot ang dette med å teste ut toppfart, men etter å ha sett bilder av hendleser og hvilke skader de påfører seg selv og andre så har jeg tatt meg selv i nakken. Vil jo ikke at datteren min ska leve et liv uten faren sin eller må hjelpe meg med å mate meg pga at jeg er blitt lam e.l. D var nå mine 2 cents ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 4, 2008 morro å lese litt om det som egentlig blir nevnt her ang at de kjører i 200+ når de vil og at bilen er til for å brukes.. Ja jeg oxo tynger litt på gassen, men jeg kjører ihvertfall ikke slik at jeg utsetter andres liv bare fordi at jeg ska få kjørt ifra meg.. Kanskje de av dere som liker å ligge i 200+ på norske veier med trafikk tror at dere har stålkontroll, men har du noen gang tenkt på hva som skjer dersom du punkterer i den farta..?? Og som fleste parten av de som liker å teste bilene sine har vel ikke all verdens med gummi igjen på hjulene etter all lekinga og da skjer dette fort.. Bare for å nevne et eks så varer dekket på bugatti veyron i 10-15 min når den ligger over 400+ så da kan du jo selv tenke deg hvor lenge ditt varer etter noen runder med spinning sladding og så skal teste hvor fort den kjerra di egentlig går.. Men som sagt så må man vel finne dette ut på den verste måten og det er enten at man dreper/invalidiserer andre eller så merker du det ikke selv engang.. Og hadde jeg vært ute i trafikken og oppdaget en fyr som hadde svinkjørt som faen og kræsjet med en annen bil hadde jeg personlig ikke løftet en finger for å berge den fyren/dama som kjørte som et svin.. Får som fortjent synes nå jeg.. Og nei jeg sier ikke at jeg er så jævli perfekt og ja jeg har selv vært en idiot ang dette med å teste ut toppfart, men etter å ha sett bilder av hendleser og hvilke skader de påfører seg selv og andre så har jeg tatt meg selv i nakken. Vil jo ikke at datteren min ska leve et liv uten faren sin eller må hjelpe meg med å mate meg pga at jeg er blitt lam e.l. D var nå mine 2 cents ihvertfall.. Å, du har nok helt sikkert rasa litt over Sennalandet du også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 4, 2008 Å, du har nok helt sikkert rasa litt over Sennalandet du også... Ja og det legger jeg ikke sjul på men ikke nå lenger.. Har hatt en episode hvor jeg har hatt høy fart og et eller annet skjedde med bilen som har skremt meg litt, så derfor er jeg ikke for høy fart lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...