#1 Skrevet Februar 3, 2008 Hei! Er det noen der ute som har koden jeg må inn med for å få stengt av den evindelige alarmen når man ikke bruker setebeltet.? Gjelder en A4 b7. Kunne tenke meg den modusen der det visuelle alarmen er aktivt i dashbordet og alarmen skrur seg av etter 6 sekund. Noen? Mvh. Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2008 Nest siste tallet til 0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2008 Hva med å bruke setebeltet? Så slipper ambulansefolkene og plukke deg ut av rattet om du kræsjer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 Heelt enig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 Hehe joda stort sett enig der ja. Bruker det som oftest men når jeg skal kjøre til butikken som har 30 sone hele veien med 40 fartsdumper som jeg forserer i 10 så blir det litt slitsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2008 Nest siste tallet til 0. hmmm......Får jeg opp det som ligger inne i systemet i dag med VAG-COMen? Har kun den gratis versjonen.?? Får opp et tall med det kommer opp en boble som sier at med den registrerte versionen får man lest ut av ECU hva som ligger der......eller noe.....? Trenger liksom hele koden for å kunne legge inn den nye med 0 nest sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2008 Du ER faktisk klar over at de fleste ulykkene skjer på sånne småturer som til og fra butikken?? Sjansen for å dø i sånne hastigheter er vel heller liten, men allikevel. Bruker heller beltet en gang for mye, enn en gang for lite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2008 haha - her får du mye pes for belte, men om noen trimmer vogna si er det heeeeeelt ok....aner jeg en liten dobbeltmoral se bare på signaturen din, Herskedal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2008 sett beltevarselen på 20km/t, det har det blitt på de nye vw hvert fall Holder massevis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2008 En liten vekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg har postkassen 50 m fra huset - når jeg tar av meg selen i fart rett før den begynner driten å pipe. Da stopper den ikke før jeg har tatt på selen igjen, pokker så iriterende da jeg rygger en god del av de siste meterene å er helt ulogisk for meg å ta på igjen selen. Kommer til å endre dette. Hvilken adresse er det som skal endres ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2008 En liten vekker. Har ikke tenkt å drifte i 20 km\t ned til butikken heller da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2008 men en om han som treffer deg har 60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2008 Som enkelte har påpekt tidligere så er dette en teknisk tråd. Regner med at trådstarter vet konsekvensene av å kjøre uten sikkerhetsbelte og han hverken trenger eller ønsker noen skjennepreken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg skjønner godt at folk vil fjerne pipingen. Har selv en Touran, som holdt på å drive meg til vanvidd før jeg fikk kodet om. Og ja, jeg bruker alltid setebelte. Sensoren i setene er så følsom, at en bærepose i passasjersetet er nok til å utløse pipingen. Etter hva jeg har hørt, gir denne varslingen ekstra poeng i sikkerhetstester, f.eks NCAP, at det er derfor de gjør det. Møller fjernet dette uten kostnad for min del, da bilen var på service. Det var ikke første gang noen hadde spurt om dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2008 Som enkelte har påkekt tidligere så er dette en teknisk tråd. Regner med at trådstarter vet konsekvensene av å kjøre uten sikkerhetsbelte og han hverken trenger eller ønsker noen skjennepreken. Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 19, 2008 Endret nest siste siffer i modul 17 instrument til 2.............6 sek piping fra du skrur på tenningen så stilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 19, 2008 Endret nest siste siffer i modul 17 instrument til 2.............6 sek piping fra du skrur på tenningen så stilt. Genialt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 19, 2008 Syntes nå egentlig det hørtes enda mer plagsomt ut for min del. Da piper det jo hver gang du starter bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 19, 2008 Piper ikke om du tar på beltet før du starter bilen og heller ikke har noe liggende i passasjersetet.. Denne funksjonen hadde min gamle 90-modell Audi V8 USA-import tilogmed.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 19, 2008 bedre med belte en gang formye enn for lite, har en regel i bilen min, uansett hvem som sitter på skal man ha på belte, og de som ikke vil får gå=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...