Anbefalte innlegg

hei,

 

har noen spørsmål til dere.

 

Brodern har en 99 A6 hvor han har fått en skade på forskjermen. Lurte i den annledning om de skjermene er sveiset eller limt, eller bare skrudd. Samme spørsmål gjeller en golf 4 også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Dersom dette gjelder forskjermen, som det helt sikkert gjør.

De fleste forskjermer er skrudd+mulig kitt, derimot ford som sveiser fast forskjermene sine, "smart". Jeg er vel 99% sikker på at skjermene på A6 og Golf er skrudde, med kitt i tilegg. Som ek.bilskadereperatør så vet jeg også at nyere biler ikke er noen fryd og sru på. Mye plastik og andre finulige løsninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi er inne på det.. ER det sånn kitt som ligger mellom plastikken i innerskjermene og blekket, og rundt baklykter og sånt?

 

Hvor får man eventuelt tak i sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti at det ligger kitt mellom skjerm og plastinnerskjerm. Det er heller mer vanlig en gummipakning der.

Det er samme kitt som sitter rundt baklampene ja. De har det nok på din lokale rekvisita butikk. Spør etter Volvo teip eller kitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.