6trinns girkasse på typ44???

Anbefalte innlegg

er det mulig å sette inn 6trinns girkasse på audi 100tq typ44. eller blir dette altfor mye jobb.

hadde vært moro med 6 gir hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig ja, men ikke nødvendig. 6 trinnskassa har samme sluttutveksling som 5trinnskassa uansett. Hvis du har 5 trinnskasse fra turbomotor hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå fint det.. Har en liggende jeg skal ha på min. Må bygge svinghjul bare ettersom jeg har skjønt..

Men de er ofte ganske dyre..

Det er mulig ja, men ikke nødvendig. 6 trinnskassa har samme sluttutveksling som 5trinnskassa uansett. Hvis du har 5 trinnskasse fra turbomotor hvertfall.

Hørte noe om detta, at 6trinns'n jeg har har lik sluttveksling som 5trinns'n jeg har nå ?

Samma utveksling på diff'n bak også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå fint det.. Har en liggende jeg skal ha på min. Må bygge svinghjul bare ettersom jeg har skjønt..

Men de er ofte ganske dyre..

Hørte noe om detta, at 6trinns'n jeg har har lik sluttveksling som 5trinns'n jeg har nå ?

Samma utveksling på diff'n bak også!

Stemmer det ja. Skal jeg ha 6 trinns så skal det være en TDI gearkasse. Men som Eirik Bakken sa til meg, "det har du for liten turbo til enda":p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe oki visste ikke en dritt om det så. men nå veit man d3et jo så da blir ikke det noe av hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.