#1 Skrevet Februar 3, 2008 Hei! En kompis parkerte sin -99 A4 1.8 20v i går kveld, når han skulle ta den i dag er det kun kjørelys og lyshornet som virker. Dvs når han slår på lysbryteren så blir alt mørkt. Alle sikringer etc er ok. Noen som har et godt tips om hva som er galt???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2008 Det hadde jeg problem med på min forrige A4 (1995 modell). Skiftet først lysbryteren (kombibryteren), fordi det "alltid" er den det er noe feil med. No good i mitt tilfelle! Feilen viste seg å ligge i et rele som hadde brent seg og slo ikke inn. Husker ikke navn og nummer på dette relet, men det ligger inni bilen, nede til venstre for rattet. Dersom du tar bort platen under rattet, kan du kjenne hvilket rele som klikker når du slår på lybryteren. Ta det ut og ta av lokket, dersom stiften er brent kan du fikse det midlertidig med fint sandpapir. Relet er ikke så dyrt, kostet vel 2-300 kroner hos Møller. Kombibryteren med cruisecontrol kostet ca 1300, om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...