#1 Skrevet Februar 3, 2008 Lurer på om andrebilen min skal bli prosjekt... Er en -91 Passat 35 i 1.8 90hk RP motor...(Sedan) Har alltid tenkt at den skal bli det en gang, og lurer no på å kjøpe ny andre-\bruksbil.. I den forbindelse har jeg undersøkt litt tilgang til G60 delebiler... Er godt mulig å skaffe dette ser jeg... Men spm er... Er de fleste innfestinger like... Motor og gear er vel tilsvarende.... Hvordan er det med bensintank\pumpe etc... Tanken er å skaffe en komplett delebil og flytte alt over.. Ledningsnett inkludert... Men så er det det at det er flest syncro stv å få tak i... Kan jeg bruke ledningsnettet likevel, og bare bytte girkasse til fwd...? Og hvilken forskjeller er det på stv og sedan.. Vil tru det er ganske likt med hensyn på det tekniske.. Baksete og slikt er forskjellig.. Men interiør kan man ta senere... Har lagt merke til at her er endel "G60-guruer" på forumet, så satser på litt hjelp om jeg kommer så langt at det blir prosjekt... Blir i såtilfelle ikkje så mykje stylingprosjekt... Blir meir eller mindre som no... Senk og hjul og litt mindre detaljer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2008 Babumpibump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...