#1 Skrevet Februar 3, 2008 Noen som har skisse over olje lufting på topp deksel på 3b motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2008 Noen som har skisse over olje lufting på topp deksel på 3b motor ? Er vel ikke noe luftenippel på toppdekselet hvis det var det du tenkte på!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2008 Ja de var det eg tenkte på.Hvordan ventilerer den på toppen da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 Ja de var det eg tenkte på.Hvordan ventilerer den på toppen da ? Det sitter utlufting i bakkant på motoren mot torpedovegg, omtrent rett under gasspjeldet mener jeg det var. Stikk hånda inn under der så kjenner du den;) Om den sitter på toppdeksel eller blokk husker jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2008 Det sitter utlufting i bakkant på motoren mot torpedovegg, omtrent rett under gasspjeldet mener jeg det var. Stikk hånda inn under der så kjenner du den;) Om den sitter på toppdeksel eller blokk husker jeg ikke.. Er på toppdekselet i bakkant ja kan ikke tas feil. da det bare ett uttak på heile dekselet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...