#1 Skrevet Februar 3, 2008 Har en alufelg som treng litt retting. Nåen som vet om nåen som gjør sånt hær i byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2008 søk, har vært oppe før ! mener å huske det var snakk om statoil i harstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2008 Har brukt Statoil i Harstad. Blei meget bra,anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2008 Trur det er en i Alta som retter felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2008 Har brukt Statoil i Harstad.Blei meget bra,anbefales. Tenkte å ta ned sommerhjulan der førr å fådd retta litt, ka det kosta? va det han Jan Magne som retta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2008 Trur det er en i Alta som retter felger... Det er det også ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2008 nåen som har nå nr dit? regne med det e mer en en statoil i harsta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2008 søk på felgretting.com/no/net/org eller noe så finner du det sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2008 Det er nok bare en Statoil-stasjon i Harstad...Og der retter de opp felger. Jeg skrev om det på http://www.hhw.dk for en tid siden. Les her og se bilder under jobben: http://www.hhw.dk/?a=19&side=17 eller http://www.hhw.dk/?a=19&side=18 Dessverre har jeg hørt folk som er veldig misfornøyd etter felgreparasjon og likevel måtte de betale dyrt for jobben... Jeg anbefaler deg å få pris og garanti på forhånd. Man skal jo ikke betale for at "felgopprettere" skal få leke seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2008 Felgreperatøren i Alta: 90040879, Yngvar... Han har gjort en del jobber for folk jeg kjenner, og er flink med det han driver med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2008 Priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2009 Felgreperatøren i Alta: 90040879, Yngvar... Han har gjort en del jobber for folk jeg kjenner, og er flink med det han driver med! Han utfører sveising av sprukne felg også håper e? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2009 Han utfører sveising av sprukne felg også håper e? Ring å sjekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2009 Dekksenteret i tromsø har en kar som rette felger vist nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...