Anbefalte innlegg

Ingen av rutene framme vill ned. dette skjedde samtidig så vil ikke tru det er bryterne som er synderen.

Takluken min funker slik som den skal, så ikke er det sikring heller som er problemet her. (Har godt over alle sikringene i boksa og ingen er defekte).

Har ikke kommet så langt å få lyst ut ledningene fram til bryterne. men der er lys i bryterne avogtil. når jeg trykker på bryterne så slukkes lysene.: klø :

Noen som har eller hatt samme problem? Jeg er litt grønn når det kommer til elektronikk også så.: haha :

Alle tips mottas med takk:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele for el.vindu ligger under rattet. Bruker å være gulfarget og sikkert 447 959 875 som nummer. Står noe som ligner på "fønsterhiss" på tysk og steuergerat. Du kan alltids sjekke om strømmen når til kontakten på releet.. Husker desverre ikke hvilket nr har +12V.

Har selv nettopp ordnet el.vinduer på 200tq hvor releet hadde eiret og 14 ledninger hadde brudd i døråpningen (gummihuset). Åpnet opp releet og renset loddepunktene med noe skarpt og elektrorens. Har til nå fungert helt fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rele for el.vindu ligger under rattet. Bruker å være gulfarget og sikkert 447 959 875 som nummer. Står noe som ligner på "fønsterhiss" på tysk og steuergerat. Du kan alltids sjekke om strømmen når til kontakten på releet.. Husker desverre ikke hvilket nr har +12V.

Har selv nettopp ordnet el.vinduer på 200tq hvor releet hadde eiret og 14 ledninger hadde brudd i døråpningen (gummihuset). Åpnet opp releet og renset loddepunktene med noe skarpt og elektrorens. Har til nå fungert helt fint.

Takk takk :)

Har vært å sett på det. mitt er svart og har delenr. 441 959 257 c (d)

men der er ei stor thermosikring som har gått på samme brakketten som releet sitter. Er ei sånn sikring som er mye større en dei andre og er på 40amps..

Ledningene ser bra ut inni gummibelgen og videre for den saks skyld.Men en anna ting, er at dette releet er jo til takluka. Styreenhet til elekriske vindushevere og skyvetakmekanisme så fint det skal heite.=DYRT er det også.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PROBLEM SOLVED :) Det var brudd i en ledning som låg godt gøymt inne i en pølse av ledninger.

Så nå funker vinduene slik dem skal :D

Takk for tipset Kai Oskar:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.