Gatebilsupraen i Førdes gater

Anbefalte innlegg

jeg synes rett og slett att den bilen er så utbrukt og oppskrytt att det er helt latterlig.

ikke er den noe fin heller :P

 

bare min mening da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes rett og slett att den bilen er så utbrukt og oppskrytt att det er helt latterlig.

ikke er den noe fin heller :P

 

bare min mening da :P

 

Dummeste jeg har hørt, det der er en Norges mest gjennomførte gatebiler gjennom alle tider...

 

At man blir lei av den er en helt annen sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er en gjennomført bil men det "supermann" merket kunne dem spart seg for:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker den supran jeg, men hvor er detta supermann merket? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller ingenting å utsette på denne bilen. At det er vel mye med den, var vel tanken den gang den ble bygget.

Gøy å se at mennesker legger så mye tid/penger i bil. Og itillegg "bruker" det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker den supran jeg, men hvor er detta supermann merket? :P

 

Er vel i fronten like over grillen... i nederste del av panseret.... mener jeg å huske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råtøff bil ja, helt klart: rock : men er rimelig lei den;) Mener og ha lest ett sted at han har planer om nytt utseende på denne? Er isåfall på tide:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Jeg kan ikke si med ord hvor mye jeg hater den Supraen. Jeg har alltid vært fan av Supra. Stock utsende på en Supra er KLART best. Bytt felger, senk - that's it. Alt den bilen trenger. Sette på en mellom-stor single turbo (700 på hjula) = den perfekte Supraen.

 

Kar på 40 eller noe som lager en replika av FnF Supraen...: haha :You gotta be fu*king kidding me..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns dette er den tøffeste supraen i Norge...gromt at den brukes hardt å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygg som juling det bodykitet han har på ihvertfall... syntes faktisk FnF supraen er noe av det bedre jeg har sett jeg da, MYE takket de rette linjene i fronten og resten av kittet, i motsettning til den oppover på midten spoiler greia til denna her... FOR mye krimskrams :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skakke disse biler med supermann merke!!!!!!! det vill jeg ikke ha noe av! men jeg syntes denne er tøff, lagt mye penger å tid i den bilen der!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likevell ganske heftig å ha "racerbil" oppvisning nesten midt i sentrum: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare digger den sekserlyden til toyota

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er fet som fy,men hadde vært en del fetere uten vinylene på sidene...helt clean hadde vært megafett!..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne som han Vaa på Notodden hadde\har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Jeg kan ikke si med ord hvor mye jeg hater den Supraen. Jeg har alltid vært fan av Supra. Stock utsende på en Supra er KLART best. Bytt felger, senk - that's it. Alt den bilen trenger. Sette på en mellom-stor single turbo (700 på hjula) = den perfekte Supraen.

 

Kar på 40 eller noe som lager en replika av FnF Supraen...: haha :You gotta be fu*king kidding me..

 

ja fy, tenk noen gjorde det a;)

 

Dette er jo faktisk den ultimate "gatebilen" mye effekt, påkostet og fikset opp utvendig med det HAN ville ha, mye stereo kombinert med bur og racing stoler.. Bilen har stått på utstillinger og kjørt breisladden..

Er ikke enten så show att den ikke kan kjøres omtrent, eller så go att den ser ut som noe katta dro med hjem..

 

Vet att det passer seg dårlig "i dette miljøet" att noen syns plast er kult.. men det finnes personer som mener en bil KAN ha mere enn senk og hjul. sier ikke dette er yndlings plasten på supra for min del, men syns bilen kler det.

Dessuten skal jo alle dere her inne kalle biler med plast for japser, så da får det vel være greit og jazze ned disse uten att det også skal henges ut da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Joachim jeg.

 

Synes det er lov med plast på enkelte biler, spesielt japser som kler det :)

 

Subaru_Impreza_SuperGT300_Race_Car_01.JP

 

Er det en person her med respekt for seg selv som faktisk mener han ikke hadde bytta VAG-banebilen mot den der?

 

Nå er jo selvfølgelig dette noe helt annet, da dette er en sint og banerigget impreza på sitt absolutt mest sexy, men det var egentlig bare for å sette poenget mitt litt på spissen.

 

Annet eksempel:

 

IMG_9020.jpg

IMG_9024.jpg

IMG_9164.jpg

IMG_9198-Copy-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hadde mere plast etter min smak;) nydelig bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.