Hvordan opne bakluke på golf 4 fra innsiden?

Anbefalte innlegg

Er umulig å opne den fra utsiden, vrir på låsen, men skjer ingenting, Er det mulig å opne dette fra innsiden på noen måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du får tatt av dekslet på baksiden så kommer du til selve låsemekanismen... :)

Er vel festet med et par skruer og noen klips men litt usikker på akkurat hvor de sitter på den luka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel litt vanskelig å få av dekselet da jeg tror det sitter noen skruer i nedkant som jeg ikke kommer til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel litt vanskelig å få av dekselet da jeg tror det sitter noen skruer i nedkant som jeg ikke kommer til.

Mulig det bare er klips oventil så om du får noe bak der så kan du bryte de, skal vel rett ut i forhold til bakluka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter 1 eller 2 skruer i håndtaket på innsida, skru ut de å riv av! sitter godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette problemet nå igjenn. Hvilken vei skal jeg røske da? Oppover mot taket, eller mot baksetet? Er et sort deksel så vil helst ikke ødlegge det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er stjerneskrue inne i håndtakene i luka. disse skrur du ut. så tar du drar av baklukedekselet i toppen. får du løsnet det i toppen så kan du få lurt en lang skrutrekker ned til låsen og vridd på stagene slik at du får opp luka..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er stjerneskrue inne i håndtakene i luka. disse skrur du ut. så tar du drar av baklukedekselet i toppen. får du løsnet det i toppen så kan du få lurt en lang skrutrekker ned til låsen og vridd på stagene slik at du får opp luka..

Dette kan bekreftes "PRØVD", og det stemmer. Jeg har også hatt samme problem. Til meg var det mekanismen som var slitt. Tok å surret fast med ståltråd. Håndåpner på luka fungerer som bare det nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til nå.

Dro dekselet løst både oppe og nede, fikk lurt hånden innom i nedkanten av dekselet å fikk fingeren bort på et stag så jeg fikk opnet luka. Ser ut som noe er bendet da staget på håndtaket ikke får bevegd seg nokk til å treffe det staget som skal firgjøre låsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det til nå.

Dro dekselet løst både oppe og nede, fikk lurt hånden innom i nedkanten av dekselet å fikk fingeren bort på et stag så jeg fikk opnet luka. Ser ut som noe er bendet da staget på håndtaket ikke får bevegd seg nokk til å treffe det staget som skal firgjøre låsen.

Setter en tier på at det er irret låsesylinder.... samme problemet på konebilen (sentrallås med fjernbetjening medfører at man ALDRI bruker låsesylinderen bak og den irrer fast som medfører at man ikke får inn nøkkel eller opp luken utenifra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, skal ta litt bilder i morgen så dere ser hva jeg mener :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ei slik låsekasse liggende tror jeg om du trenger ny..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en tier på at det er irret låsesylinder.... samme problemet på konebilen (sentrallås med fjernbetjening medfører at man ALDRI bruker låsesylinderen bak og den irrer fast som medfører at man ikke får inn nøkkel eller opp luken utenifra

skylder deg en tier :) Men kansje den kan gå til spons av den nye låsesylinderen jeg har bestilt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skylder deg en tier :) Men kansje den kan gå til spons av den nye låsesylinderen jeg har bestilt?

hehe... tips er å bestille komplett lås med ny nøkkel da den er billigere enn spesialbestillit sylinder som er kodet etter bilens originale nøkkel ;)

Bruker jo aldri nøkkelen der uansett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

crap, allerede bestillt i går. Stor forskjell i pris da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

crap, allerede bestillt i går. Stor forskjell i pris da?

Under halve prisen om jeg ikke husker feil.... men er for sent å avbestille den du har bestillt dessverre

Dersom du bestillte igår hos berge&co

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til hvordan jeg får byttet denne driten da? Får ikke av låssylinder med mekanismen inn i bakluka. har skrudd ut skruene til handtaket, men får jo ikke det av sålenge sylinderen sitter på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oppdatere litt her :P Jeg fikk det til, der var en låsetapp som holdt handtaket fast, men når jeg fikk opp den så gikk det fint. Kansje noen har bilder av dette da jeg har mistet mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.