#1 Skrevet Februar 4, 2008 Hei er det noen som kan tipse meg om hvor eller hvem jeg kan snakke med da jeg skal få borret blokka på cossien min.. skal oppgradere den så den trenger og bli overhala... skal skifte stempel og alt liksom... men trenger noen som kan "borre": klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2008 Oslo Sylinderservice eller Auto 23 sitt motorverksted i Bergen. Iallefall to tips..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2008 Oslo Sylinderservice eller Auto 23 sitt motorverksted i Bergen. Iallefall to tips..... Takker =) skal se og ringe de i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2008 Widmer motor lillesand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2008 22652110 til Oslo Sylinderservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...