#1 Skrevet Februar 4, 2008 Hei.. Jeg skal til og bytte dørhengslene på passasjerdøren forran. Begynte å kikke litt på det istad men jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ta de av fra bilen. På døra er det vanlig torx skruer, men på døra er det noen spesielle greier som er helt runde (se bilde). Noen forslag for å ta ut disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2008 Hei.. Jeg skal til og bytte dørhengslene på passasjerdøren forran. Begynte å kikke litt på det istad men jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ta de av fra bilen. På døra er det vanlig torx skruer, men på døra er det noen spesielle greier som er helt runde (se bilde). Noen forslag for å ta ut disse? Så faktisk på dette i stad jeg også, mulig du må på innsiden av stolpen der.. Da er det bare å ta tak øverste dekselet som beltet går igjennom og røske.. Sitter i 2 klips øverst, så drar du opp den lange som går ned etter at du har løsnet det dekselet som går langs begge dørene nederst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2008 Dette er jo forran, må jeg av med hele dashbordet da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2008 Dette er jo forran, må jeg av med hele dashbordet da eller? Forran ja.. Tenkte på bakdører jeg.. Vet ikke helt hvor man kommer til der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2008 Ingen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2008 Hjelp folkens? Døra henger så fælt at den ikke kan brukes.. MÅ jeg virkelig av med alt på innsiden av bilen?? Kan virke sånn, men hvis noen her så noen gode tips og triks er alle ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 De er skrudd fra innsiden. Du må av med plastdeksel på innsiden som jeg mener er skrudd i 2 skruer. husker ikke helt om du må løsne dørlista og plastdekslet som er under døra når den er lukket, den skal bare dras rett av (klips) Lurer på om du ikke må løsne på en felles koplingsboks der også for og komme til skruene, er en ordentlig kladd masse skjøter der. Regner med at det er torxskruer inn i hullene der en plass. Når du begynner skjønner du lunta fort hva som må til for og komme til ! Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2008 Tusen takk.. Da er det vel bare å hive på litt lakk på de nye og kaste seg uti denna jobben da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...