#1 Skrevet Februar 4, 2008 Hva må jeg gjøre får å få denne til å virke på golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2008 Har du originalt servo i fører døren? dvs kan du åpne hele bilen fra passasjersiden din? Hvis du har en slik servo i førerdøren så er det rimelig enkelt. (alt går vel på vakum i disse bilene?) Fra låsekassen din har du to ledninger som går inn i kupe. Disse to senser at du vrir om nøkkelen i døren, og sender ett signal til kompressoren om at du låser opp bilen din. Koble fra denne kabelen, og koble de to ledningene fra hovedenheten som skal vanligvis inn på en servo (Disse to svitcher på å være + og - alt etter om du låser eller låser opp). Så sender den ny sentralen din strøm til hjernen om du låser opp eller ikke. Grunnen til at du må koble fra den ledningen som går til låsekassen er at hvis du låser opp bilen med nøkkelen, så går en sikring. Utrolig irriterendes. Gjorde hvertfall det på 3er golfen min... Kanskje litt vanskelig forklart, men bare spør hvis du lurer på noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2008 Har du originalt servo i fører døren? dvs kan du åpne hele bilen fra passasjersiden din? Hvis du har en slik servo i førerdøren så er det rimelig enkelt. (alt går vel på vakum i disse bilene?) Fra låsekassen din har du to ledninger som går inn i kupe. Disse to senser at du vrir om nøkkelen i døren, og sender ett signal til kompressoren om at du låser opp bilen din. Koble fra denne kabelen, og koble de to ledningene fra hovedenheten som skal vanligvis inn på en servo (Disse to svitcher på å være + og - alt etter om du låser eller låser opp). Så sender den ny sentralen din strøm til hjernen om du låser opp eller ikke. Grunnen til at du må koble fra den ledningen som går til låsekassen er at hvis du låser opp bilen med nøkkelen, så går en sikring. Utrolig irriterendes. Gjorde hvertfall det på 3er golfen min... Kanskje litt vanskelig forklart, men bare spør hvis du lurer på noe mer Er orinal servo lås. men mener den er elektronisk. Men lurer på om jeg kan bruke den nøkelen på bilen. eller hvordan blir det med start sperra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2008 du kan hive over den transpnderen som er i original nøkkelen din, så skal det virke. Trodde golf 4 og hadde vakumstyrt sentrallås. mener passat bruker det hvertfall. Denne boksen du monterer gjør ingen ting med startsperren din hvertfall. Det blir hvis du eventuelt har noe i nøkkelen. Ofte er det bare ett lite "glassrør". Jeg har ett lignende sett hjemme, og der var der plass i de nøklene som følgte med til å legge denne transponderen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2008 du kan hive over den transpnderen som er i original nøkkelen din, så skal det virke. Trodde golf 4 og hadde vakumstyrt sentrallås. mener passat bruker det hvertfall. Denne boksen du monterer gjør ingen ting med startsperren din hvertfall. Det blir hvis du eventuelt har noe i nøkkelen. Ofte er det bare ett lite "glassrør". Jeg har ett lignende sett hjemme, og der var der plass i de nøklene som følgte med til å legge denne transponderen... Kult: smil : da er det jo ikke store saken å ordne! kan jeg gå til en vanelig låsesme å få kopier nøkelen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2008 Med mindre du har sånne laser skårne nøkler så kan du det. Forskjellen er vel at vanlige nøkler er slipt, og har hakker på begge sidene, mens de laser skårne er helt beine på sidene, men har spor som varierer. Har du det siste så er det nok litt vanskeligere. Vet ikke hvor du får slipt de, men kanskje noen andre som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2008 Med mindre du har sånne laser skårne nøkler så kan du det. Forskjellen er vel at vanlige nøkler er slipt, og har hakker på begge sidene, mens de laser skårne er helt beine på sidene, men har spor som varierer. Har du det siste så er det nok litt vanskeligere. Vet ikke hvor du får slipt de, men kanskje noen andre som vet min er firkantet å lang, som er slipt på begge sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...