Anbefalte innlegg

Fant denne kalkulatoren, og av alle jeg har prøvd må jeg si denne faktisk ikke gjorde meg helt forvirra.. Litt gøy å leke med også, gitt:)

Wheel / tire size calculator

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+5 og -5, er lovt i forskjell ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5% forskjell i dekkdim ja! "rulleomkrets"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15mm forskjell i innpress, dvs 7,5mm pr felg.

Og 5% avvik fra rulleomkrets som nevnt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne kalkulatoren, og av alle jeg har prøvd må jeg si denne faktisk ikke gjorde meg helt forvirra.. Litt gøy å leke med også, gitt:)

Wheel / tire size calculator

Egentlig en veldig fin illustrasjon, men desto mer irriterende når den overstyrer dekkbredda idet du legger inn et strekt dekk som du har liggende og VET går... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig en veldig fin illustrasjon, men desto mer irriterende når den overstyrer dekkbredda idet du legger inn et strekt dekk som du har liggende og VET går... ;)

He he, godt poeng. De sier jo også at man ikke skal bruke dette som en mal, men heller som er (godt) utgangspunkt;) Jeg synes den var best av alle kalkulatorene jeg har prøvd. Noen leser bøker, jeg ser på bildene: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.