#1 Skrevet Februar 4, 2008 Fant denne kalkulatoren, og av alle jeg har prøvd må jeg si denne faktisk ikke gjorde meg helt forvirra.. Litt gøy å leke med også, gitt:) Wheel / tire size calculator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2008 Oi.. En med impress også! men fikk aldri opp impress boksen på nye hjulet Her er en norsk enkel enn http://www.bstuning.no/FAQ/faq_dekk_kalkulator.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2008 +5 og -5, er lovt i forskjell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2008 5% forskjell i dekkdim ja! "rulleomkrets" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2008 15mm forskjell i innpress, dvs 7,5mm pr felg. Og 5% avvik fra rulleomkrets som nevnt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2008 Fant denne kalkulatoren, og av alle jeg har prøvd må jeg si denne faktisk ikke gjorde meg helt forvirra.. Litt gøy å leke med også, gitt:) Wheel / tire size calculator Egentlig en veldig fin illustrasjon, men desto mer irriterende når den overstyrer dekkbredda idet du legger inn et strekt dekk som du har liggende og VET går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2008 Egentlig en veldig fin illustrasjon, men desto mer irriterende når den overstyrer dekkbredda idet du legger inn et strekt dekk som du har liggende og VET går... He he, godt poeng. De sier jo også at man ikke skal bruke dette som en mal, men heller som er (godt) utgangspunkt;) Jeg synes den var best av alle kalkulatorene jeg har prøvd. Noen leser bøker, jeg ser på bildene: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...